Povrat robe i reklamacije

Ukoliko ste nezadovoljni  kupovinom na našem sajtu, slobodno nam se obratite. Potrudićemo se da Vašu reklamaciju rešimo u što kraćem roku.

Radno vreme telefonskih operatera je radnim danom od 9:00 do 17:00.
Vikendom i praznicima korisnički servis ne radi.

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
1. isporuka robe koja nije naručena
2. isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
3. isporuka robe koja ne odgovara specifikaciji
4. roba oštećena u transportu


U svakom od ovih slučajeva
1. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbine, vašim imenom i prezimenom, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom prodaja@taberna.rs
2. Poslaćemo vam e-mailom potvrdu da smo primili vašu reklamaciju, opis vaše reklamacije, kao i informaciju o tome:

  •  da li se proizvod može zameniti za novi,
  •  da li se za proizvod može vratiti novac,
  •  da li je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis

U slučajevima kada proizvod ne odgovara specifikaciji ili ste nezadovoljni, proizvod se može zameniti za novi ili se za proizvod može vratiti novac. Na vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja preuzima od vas reklamirani proizvod i vraća u naše skladište. Kad proizvod stigne u skladište, šaljemo vam informaciju o povratu novca/slanju zamenskog proizvoda. Proizvod mora imati orginalnu ambalažu u kojoj je dostavljen. U koliko proizvod ima tragove korištenja i nema potrebnu ambalažu isti nismo u mogućnosti da zamenimo, niti da odradimo povrat novca.

Povrat novca / zamena za novi proizvod uobičajeno traje 3-4 dana, a najkasnije 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na prodaja@taberna.rs

U slučaju kada je proizvod neispravan i potrebno ga je poslati u ovlašteni servis, molimo vas, da proizvod vratite na našu adresu: Borsso-tech PR, Đure Salaja 2, 34000 Kragujevac,  ili nas pozovite kako bi Vas upitili na najbliži ovlašćeni servis. Mi ćemo neispravan artikal proslediti ovlašćenom servisu. Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju, neophodno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva oštećenja su vidljiva pri preuzimanju pošiljke pa vas molimo da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate. Zajedno sa kurirem koji vam je pošiljku doneo napravite zapisnik o oštećenju. Takođe, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu.

Iskreno se nadamo se da ćemo vašu reklamaciju rešiti na obostrano zadovoljstvo.

Kupac ima pravo Jednostranog raskida ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće:
- popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na prodaja@taberna.rs
- nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom i računom na adresu: Borsso-tech PR, Đure Salaja 2, 34000 Kragujevac.
- Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.
Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. Borsso-tech PR će najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od prijema izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine.

Dokumenti za povrat i reklamaciju robe:

Formular za jednostrani raskid ugovora

Formular za reklamacije